Ryktet

Ryktet gör gällande att Vildbarns trogna läsare är lite besviken på den allt för låga inläggsfrekvensen här. 
Det är facebooks fel. Jag skriver all skit där. Och så är det självcensurens fel. Jag vill spy gala över mitt jobb, folk i min närhet, folk på mitt jobb som kommer i min närhet. Bokstavligen talat. Jag vill spy PÅ dem. Men jag vill inte att de ska veta att jag vill det. Ungefär. 
 
Så. Jag kanske kan skriva om trevliga saker här då? Som tex att jag nu har gått upp ungefär 12 kg över min egen bestämda maxvikt. Jag kommer inte i några av mina byxor längre. Foo real! Har kjol varje dag. Tänkte hoppa på Cambridgekuren snart. Det fixar nog biffen. Eller ger i alla fall en boost. När man går på camebridge käkar man soppor, shakes och bars som smakar; vattnig lera, lera och hård lera. Närrå, så farligt är det inte. 470 kcal om dagen i alla fall. Har gått på det förut och resultatet höll i sig i säkert 9 månader. Det är jävligt värt tycker jag. Trycka i sig öl och andra onyttigheter i nio månader och sen ta bort en stor del av överflödet på 1 månad. 
 
Annars händer det inte så mycket. Ska på en kryssning i april. hurra. 
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Tack för att du tar ditt bloggansvar på allvar!

Hänger du inte ut magen över byxlinningen? Det gör jag...ibland är det smärtsamt men man får åtminstone plats i byxorna.

Man kanske skulle prova den där kuren...men blir man inte vansinnig?

Svar: Hänger ut? Jag har ett par brallor som jag får på mig. Det är fejkbyxor med resår i linningen. Det är inte tal om att jag ska hänga ut buken. Den gör det alldeles förträffligt helt på egen hand.
Jo. Man blir vansinnig. Första veckan i alla fall. Sen har man glömt vad mat är.
Vildbarn

#2 - - Elin S:

Höll med dem som gnällde på det lågfrekventa skapandet av inlägg. Men gnällde inte själv. Däremot kan jag ju berömma dig nu när du ändå gört, skapar inlägg. B-E-R-Ö-M!
/ES

PS: Jag följer din blogg med :DS

Upp