Grön

Det var en rejäl urladdning igår för idag är jag glad igen. Det hade helt klart sina fördelar att vara förbannad. Bet ifrån till höger och vänster. Istället för en sketen Fujitusdator ska jag ha en Macbook. Det deklarerade jag för chefen och fick medhåll från en kollega. 
 
Igår handlade jag camebridgeprylar igen. Och vägde in mig. Så sjukt besviken jag blev när jag efter tre veckors ren kur (soppor och shakes soppor och shakes soppor och shakes) hade minskat 7,3 kg. Det går liksom inte att käka mindre än så här och fortfarande fungera skapligt. 470 kcal om dagen. Den här veckan kör jag ren kur och upptrappning. Så igår kväll fick jag glufsa i mig 100 g kalkon! Jag blev typ illamående. Idag ska jag lägga till lite grönsaker. 
moget | |
#1 - - Rövfejan:

7,3 kilogram tycker jag låter mycket på tre veckor. Hur mycket hade du kalkylerat med?

Upp