Rauchen!

Nu är det kokta fläsket stekt. Nu har locket lagts på brun. Nu har den tjocka damen sjungit. Jag har slutat röka! Det är helt otroligt. HELT otroligt. Passade på när febern kom smygande och jag insåg att jag inte skulle orka gå ut och handla cigg och dessutom skulle må skit. Visa dagar är lättare än andra. Vid nödfall snusar jag. Det går bra fram tills det börjar smaka snus. Då måste jag spotta ut. Fast nu har jag hittat ett snus som smakar te. Hur skumt är inte det då? När det är riktigt illa blir min hjärna lite irrationell. Då är det ruskigt synd om mig och alla i hela världen är väldigt dumma. Och allting är orättvist och jag måste lägga mig under täcket smågrina lite. För övrigt kommer jag bli enormt fet på kuppen. Jag äter i princip konstant. Och när jag inte äter funderar jag på att äta. Dras med en jävligt envis förkylning, när den är väck ska jag ut och springa. Ska bli kul att se om det känns någon skillnad när man inte rökt på ett tag. När jag har varit rökrfri (gillar inte det ordet. Alls. Så himla pretto.) en månad ska jag och Kock gå till Johns Place och äta lamm. Har velat käka där i snart två år. Det ska tydligen vara sjukt gott, men det ligger lite avsides och är hyfsat dyrt.
 
40 min kvar till lunch! Wuhhu!
 
 
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Du kan väl säga "röklös"?

Veckans låt...spela högt:

http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs

Svar: Röklös var bra! Låten å.
Vildbarn

Upp