Viktorianska Föreningens Årskrönika

Gahh, nu har jag inte skrivit om jobbet på flera veckor. Så jag gört nu. Alla är imbicila. Det är bara jag som är smart. 

Två tjocka gubbar med dåligt flås har lånat utrustning idag. Diskusion med oförstånde reporter för typ sjunde gången den här veckan (i tisdags eller om det var i onsdags) drämde jag en dörr i nyllet på hans kamrat. Med flit. Det händer inte så ofta att min ilska manifesteras i fysisk handling men satan vad befriande det var. Inte för att puckot fattade vinken men endå. Han stod där och knackade på min dörr sen. 

Var nyss på möte med några kollegor och bossarnas boss. Bossen var så sjukt ointresserad. Vet just inte varför men jag har en jävulsk lust att skicka hem ett gäng skalbaggar till honom. I en kartong. Får man skriva så? Är det någon form av hot? Nä, jag säger ju bara vad jag vill. Inte att jag ska. Shit. Snart kommer väl Säpo och drar iväg mig eller nåt. Speaking of wich. Träffade en tjej idag som håller på med en film. En dokumentär. Den kommer att sluta med att hon blir arresterad av fransk polis. På riktigt. Hon ska gå med burka och sjunga franska nationalsången ut med leus de buevuuvuvs*.

Nähepp. om man skulle ta och jobba lite då. Eller.

*Har inte en JÄVLA anning. Men det var något känt franskt stråk.
moget | |
#1 - - buy thesis paper:

What is this animal on the top of the page?

#2 - - essays written:

Translating your posts in English is very complicated

#3 - - Anonym:

then dont.

Upp