TOo0o

Jag och kock har ett hobbyrum. Vi visstet inte. Men det har vi. Och där bor Tim. Det visste vi däremot. Han är vårat husdjur. Igår knycklade han ihop sig som ett russin och sov i hörnet av soffan. Tji fick Kock som trodde att han skulle få se-på-hockey-sällskap. Själv duschade jag i 45 minuter sittandes på golvet (i duschen.)

Är sugen på små små tomater i ugn. Det är rätt märkligt för jag tycker inte att det är speciellt gott med tomater som varit i ugn. Glupsk som jag är måste jag ju sluka maten och just tomater brukar vara så djävulusiskt varma så jag bränner både tunga och gom. Ja, du hörde rätt. Både tunga och gom

Skulle inte ha något emot att gå på någon schysst utställning idag. Lite halvlullig. Lite förståsigpåare. Men det ska jag inte. Jag ska träna och sen ska jag lägga små små tomater i ugn. Kuken.
moget | |
Upp