When the president talks to God.

Ja jävlars vilken helg! Länge sedan jag hade fullt så trevligt. Tatueringsmässan var i stan. Varberg var i stan. Nya bekanskaper. Härligt. Pretty fucking awesome faktiskt.

En makalöst bakfull Janet och jag var i finspång och filmade Saturday´s Heroes på Rockbageriet. Det där stället väcker många fina minnen (Jävlars i havet vad jag känner mig gammal ibland). Fjortisfyllor, hångel, konserter och bus. Filmandet gick bra. Riktigt bra till och med. Trots att jag var på gränsen till totalt nervsammanbrott när ett sketdåligt deathmetalband spelade i all evighet. Jag ville tillbaka till Norrköping fortare än kvickt.

I morgon sätter vi, förhoppningsvis, sista scenerna till filmen. Lite aukusiskt på Jolly Rockets. Behöver något att bryta av med.

Men shit. Vem försöker jag lura här. Har knåpat på det här rätt intetsägande inlägget skitlänge nu. Det är så här: GAAAAAHHHH!

moget | |
Upp