Tillskott

Har ju inte skrivit här så frekvent på sista tiden. Det beror på att jag har tatt ett extraknäck som astronaut.

Rövfejan har också bytt karriärrspår, nu satsar han på någon form av kattterorristpryl tror jag.

Jag vet inte om Tim har bytt karriär. Men ibland är han suddig.



Och ibland är jag full och glad på krogen.



Med den obligatorsika bakfyllan som påföljd.



Men sura miner försvinner snabbt när man har vänner som kirrar namnsdagspresenter:

 

moget | |
#1 - - V-2:

Naww.

Du kan verkligen det där med att se lidande ut på bakfyllan. :)

#2 - - Lisa:

Det är en kamp på liv och död. Nästan varje gång.

#3 - - Rövfejan:

Haha, jag börjar stilla fundera på vad jag skulle göra om jag var en katt-terrorist. Släppa 1000 okastrerade strykarkatter över Vita Huset. Kanske.

Upp