Ett Pragurval:

mamma
Min mamma när hon kissar i Prag.

bompa bompa
Bompa bompagubbarna på Prags mest välkända ölklubb. Stället ligger väg i väg med hotellet vi bodde på. Vi gick in där av en slump. Sen kom vi tillbaka varje dag. De har eget bryggeri och det var ett jävla drag på det stället. Det blev drag på oss också kan jag lova. Så pass att jag en kväll knallade hem, för att sova lite, utan att säga något till föräldrarna som hade ett par kallsvettiga minuter innan de fann mig i badrummet. Men innan jag gick hann jag ta en väldigt intelligent bild av migsjälv:

jagkissar
Jag kissar i Prag.

fetfot
Min gigantiska vänsterfot i Prag.

pappastaty
Älskar den här bilden! Min pappa framför en staty i Prag.

fårskinn
Life is sweet in Prag. Okej, jag erkänner! Detta är en egobild. Men det är som kompensation för nästa bild där jag ser ut som det mongo jag faktiskt är.

papa
På puben blev pappa glad och jag fick dubbelhaka. i Prag.

moget | |
Upp