Maktmissbruk i rödbrun page

Jag ska bli lärare på Universtitet när jag blir stor. Och så ska jag springa omkring och vara fullkommligt sinnesrubbad och förvirrad och inte godkänna gamla uppsatser. Först ska jag säga till studenterna att det bara behövs lite småfix på uppsatsen men att den är i princip godkänd- en jättebra uppsats helt enkelt. Men sen, typ en månad senare ska jag komma på att det behövs ändras lite här och var. Så pass många ändringar att de stackars studenterna glömt vad uppsatsen handlade om från början. Sen ska jag jävlas in i det sista och vägra godkänna uppsatsen, istället ska jag skicka förrvirade mejl till studenterna och undra "Var är eran uppsats?" Och så ska jag naturligtvis stinka parfym så de små asen känner min odör på kilometers avstånd så de kan gömma sig när jag kommer. Till slut kommer en av studenterna tappa all besinning, trotsa odören, söka upp mig och dräpa mig med sina bara händer utanför mitt kontor.

Det är mycket nu.
moget | |
#1 - - Mia:


Ha ha ha!! You go!
KRAM!!!

Upp