City of Satan

Hejsan alla glada baggarbarn! Den här veckan kommer knappast gå till historien som den mest produktiva på uppsatsfronten. Vi är inte jättelångt ifrån att hamna i det här läget igen*: http://vildbarn.blogg.se/2009/october/mew.html

Men på rädda-liv-fronten går det bra.

Och på bara-äta-frukt-fronten** går det också bra.

Och på jag-kan-inte-sluta-tänka-på-honom-fronten går det exceptionellt bra faktiskt.

Vi huserar på våning fem på Spetsen nu, jag och Fanny. Vi har försökt skapa lite trivsel i detta fönsterlösa rum genom att hänga upp ett trasigt modellflygplan i en lampa, ställt upp en massa tyska böcker om tåg på listen på whiteboarden och slutligen ritat sälar föreställande oss. Min har klor och är jättebra för den kan knäcka nötter. Fannys har vanliga sälhänder och kan inte alls knäcka nötter. Hon kan bara bitchslapa saker som står väldigt nära.
Folket på den här våningen verkar inte helt nöjda med vår husering. Igår stod det tre jubelidioter och stirrade in på oss genom glasdörren. Vad fan är problemet? tänkte jag men de sa inget. Man vill ju ha en schysst stämmning på sin arbetsplats så idag försöker jag blidka personalen med Turbonegro och Nashville Pussy. Hoppas det gör susen.

* Inte mig emot, det var skitkul. Å andra sidan vore det ju rätt soft med en färdigskriven uppsats.
**Inte helt frivilligt. Men det är det enda som inte växer i käften på mig.

moget | |
Upp