Kokukokhohuvovudod

Tja! Jag blev nyss utslängd från det här bloggplejset. För de som kan rövarspråket så finns det en ledtråd i rubriken. Det ordet får man inte använda. Nu kan det ju tänkas att en vuxen människa med studieskuld skulle kunna använda andra, lite mer raffinerande, ord än det i rubriken.  Men det fanns en poäng. Jag har kommit på ett bättre ord. Men innebörden är för invecklad för att förklara nu när jag skriver på mobilen. 

Igår hade jag ont i huvudet och tänkte att en promenad kunde göra mig gott. Jag hamnade på Myrorna i Norrköping. * Där gjorde jag höstens fynd! 

Ladies and gentlemen, let me now strongly present the one of a kind; Klappbron i Trollhättan 7 juni år 1956!  (null)
 Har ni sett något så vackert? 

* Jag var i Norrköping när promenaden påbörjades. Det var inget Forest Gump-moment där en liten promenad slutade 1000 km bort eller så. 
moget | |
Upp