Löken

För första gången någonsin: jag har semester! Fram med lådvinet, på med pyjamasen! Jag är så exhalterad att jag blir lite lite bajsnödig varje gång jag tänker på att jag inte behöver gå till jobbet på tre veckor.
I morgon bär det av mot skåne. En packabussendag och förkrök för sen far vi (ett 30-40 tal grogghaggor och fyllegubbar) till Roskilde för en veckas fyllekalas och konserter. Det har jag sett fram emot sen januari. Nej, sen förra året faktiskt. Roskilde är något speciellt. Det är något i luften. Ja förutom knastobak och kisslukt. Det kommer att bli så himla bra. Historiskt. Precis som alla festivaler.
Just idag är jag ensam hemma. Det händer ungfär aldrig. Kan vara ack så gött ibland.
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Jag är fullkomligt överförtjust i ordet "grogghagga". Jag kan inte få nog av det!

Upp