Bagge

Jag vill också ha en guldbagge!* Hur skulle mitt tal låta? Det finns ju några olika vägar att gå. 

Alternativ 1: IN YOUR FACE MAJ PAULSSON! Du trodde att jag var lat och dum i hövet, att jag valt fel väg livet och förtjänade att sättas ut i en öken långt i från närmaste civilisation för att jag ändå inte kunde leva efter ett samhälles regler (Jag skojar inte. Hon sa verkligen det.) Jag är ganska säker på att du hade fel. För här står jag nu med en..eh..folieförpackad skalbagge?. Ja. IN YOUR FACE MAJ PAULSSON.

Alternativ 2: Tacka producenten, skådisarna, filmfotografen, financiererna, min familj, mina vänner, mina lärare från högstadiet, Benicio Del Toro, de trevliga konduktörerna på Västtraffik, den morgonpigga personalen i pusterviskkiosken, snubben som skrev "tänk om jag hade en liten liten apa", Mjölbys porslinsrävsmusseum, poltergeist, Alf, fitthuvet som snodde min dator (och där med la ett frö till den djupa ångest och sorg som all bra konst uppstår ifrån), FARC, rymdkakan, Bob Dole, Mufflon och såklart Kock för att han har stått ut mig under den här långa svåra processen. Tack!

Alternativ 3: Jag vill ta tillfället in akt att jätte-lång-politisk-utläggning-om-något-jätteviktigt-men-lite-för-aggresivt-så-det-mest-blev-pinsamt-talet.

Det finns säkert fler alternativ men nu ska jag sura för att jag inte får någon bagge. Och så ska jag lyssna på en ljudbok och spåna lite på hur man skriver en "bra spänningsroman" (SÅ käckt!) så man kan dra in lite cash. 

Hejpåre

* Någonstans djupt inom mig inser jag att det kanske krävs att man gör typ en film för att få det.
moget | |
#1 - - essay writing:

I think the first idea is the best

Upp