Lycklig födelsedag

Hej hej jag fyller år. Hurra!
Har varit i Malmö på en jobbgrej. Det var skoj. Jag är förbannat kass på mingla. Så min taktik är att suga tag i första bästa person som inte verkar skrämmande och sen hänger jag efter denne. Eller så dricker jag öl och alla problem med att mingla försvinner helt mystiskt.

När jag kom hem idag hämtade jag en gigantisk bukett blommor från min familj. Helt otroligt fantastiskt fin (jag är en sucker för blommor, det bara är så.) Och när jag kom hem hade min fina karl grejat som aldrig förr: Köpt och satt upp en arbetsbänk i gästrummet. Köpt en säng till gästrummet (Vi har ett gästrum nu. For real!) Och så hade han köpt ballkongmöbler så där har jag nu suttit och sugit på en pilsner och läste historietidningar. Helt och fullkommligt perfekt.

Här vankas det fest. Vi har fått några tragiska avhopp men fyllt på med andra spännande karaktärer till denna alkoholens afton. De som stannar tills i morgon kanske får ungspannkaka till lunch. Om inte jag flyr fältet och går och fiskar istället.

Mors mors.
moget | |
Upp