Blodbad (nej, jag skojar inte.)

Min obligatoriska morgoncigg och kaffe fick idag sällskap av ett blodbad ute på ballkongen. Grannarna över hade ställt en påse med ett söndersågat småbarn i på sin ballkong, och påsen läckte. Okej. Det kanske inte var ett barn i påsen. Jag vet inte vad det var. Vet bara att min ballkong är indränkt i blod. Jag hann inte springa upp och säga något till dem i morse (i fall det faktiskt skulle vara så att de INTE ställt den läckande påsen där med flit.).
Någon gång på eftermiddagen kom de på att det vore ball att slänga en hink med vatten på sin ballkong. Flusch. Effekten på min ballkong blev följande: Blodvatten över HELA ballkongen. Det luktar inte hallon precis. Undrar om grannarna under mig som hängt ut sina persiska mattor tyckte att det var en kul idé med blodbad på ballkongen?

Jag vill hämnas. (För även om det inte var meningen så är det tveklöst bland det vidrigaste jag varit med om och sådant kräver hämnd.)
moget | |
#1 - - Kalle:

Tänk om det var en påse med söndersågat småbarn?

#2 - - Lisa:

Det är inte helt omöjligt. Dels slåss de som fan däruppe. Kan man gå och testa blodet någonstans? Alltså se om det är människo eller djurblod?

#3 - - Lisa:

Det är inte helt omöjligt. Dels slåss de som fan däruppe. Kan man gå och testa blodet någonstans? Alltså se om det är människo eller djurblod?

#4 - - lali:

ta med en påse blod till blodbussen, den brukar väl stå vid flygeln typ?

#5 - - Kalle:

Ja, SKL (Statens kriminaltekniska lab) ligger väl i Linköping, tror jag. Dom utför ju DNA-analyser, så en artbestämning ska dom väl klara. Fast jag tror nog inte dom utför prov åt privatpersoner.

Upp