Han är en snus?

"Ett kliv från den roliga och festliga vikingatiden in i den dystra och mörka medeltiden" Ungefär så summerade Marcus sitt uppvaknande idag och det stämmer ganska bra in på mig också. (sen talade han om för mig och Emma hur skönt det är att dra i sin pung.)Det blev spontanutgång igår. Och jag hade så roligt. SÅ ROLIGT! Danne är tveklöst kung på kareoke. Manfred och Peter går inte av för hackor de heller. Hela det glada KSM-gänget avslutade med att samtliga gick upp på scen och försökte sig på någon form av dans när Manfred (eller var det Daniel?) sjöng kvällens sista sång. Det enda mindre lyckade tilltaget var när Fanny beställde in en kana öl vid halv tre (stället stängde tre), vi insåg att vi inte kunde få i oss en sådan mängd öl (för det hade ju faktiskt grundats ganska duktigt med kanor innan.) Bad då Manfred och Peter om hjälp, men Peter misstolkade vår förfrågad och gick istället och köpte in en kana till. Vid kvart i tre. Stor mängd öl. Liten mängd tid.

Jag och Fanny insåg redan igår kväll att vi inte skulle vara sugna på att gå till skolan vid tio. Därför var vår plan att få Emma så dragen att inte hon heller skulle vilja det. (Det slogs oss inte att vi helt enkelt hade kunnat fråga henne om hon tyckte att det var okej att komma senare.) Emma blev förviso dragen, och vaknade full i morse, men i skolan var hon kvart över tio. Jag lurade hit henne och Jeanette på frukost och kunde därför hasa omkring i morgonrock till  kl ett. Men synden straffar sig själv mina vänner. Jag kom hem från skolan för kanske 20 min sen. Har suttit och klippt film, spelat in ljudeffekter, försökt förbereda en presentation, druckit en och en halv liter läsk samt skrattat mig till tårar. Naturligtvis gick det inte att bränna ut skiten. Och naturligtvis kom Mike (en lärare) och funderade över om vi verkligen behöver sex ljudspår sen tog han bort tre. Naturligtvis saknar nu hälften av våra klipp ljud. Hakuna mafucking tata.

" -Se upp för den vandrande pinnen!
- Vilken vandrande pinne aj aj aj."

God natt. Förresten! Idag när jag låg i duschen stängdes vattnet av. Jag blev paranoid och trodde att det var vakmästaren som stängt av mitt vatten för att jag duschar för länge. Men så var det ju inte.
moget | |
Upp