ett kvarts sekel

Jo, jag fyller ju år i morgon. Idag väcktes jag av två sjungandes föräldrar (det är inte vackert, det är tradition) Jag fick en kamera! En söt digitalkamera, med massa pixlar, zoom och en miljon olika inställningar. Har fotat ALLT idag: min frukost, mina skor, små stenar, en köksstol,hela min familj osv. Allt liksom.
Syrran och hennes familj kom idag, det vankades familjemiddag (övrig släkt kommer i morgon) Av henne & co fick jag ballonger, en gul stavmixer, en systerbok och smycken. Helt rätt smycken. Silver, stilrent och enkelt. Funkar till allt. Familjemiddag (men endast några få smärre missöden) sen skumpa och ostbricka.

Ett par bilder här då. Jag VET att bilder på blommor är fullkomligt skittråkigt. Men jag kan liksom inte låta bli.

186250-24  k?rsb?rsblommor  Systra mi

skumpa  persiokoblommor

Presenter
moget | |
#1 - - Aly:

GRATTIS på födelsedagen!!
hoppas du får en jätterolig dag!

#2 - - Aly:

naww.. va kul! fick du nått spec..?
tack.. hon mår bättre nu.. =)

Upp