Inte en spänn!

Jag tjänar inte en spänn på den här bloggen. Vafan! En ska tydligen hålla på med inredning, mat eller mode för kunna dra in lite dollars på sånt här. Så here it goes: jag äter mat varenda dag. Gärna flera gånger. Gärna i sällskap med andra flockdjur (så länge de ger fan i min mat.) Kläder har jag också mig. Varje dag. Inte alltid de mest välgenomtänkta kompositionerna men jag brukar i regel lyckas få på mig en grundläggande mundering som gör att jag inte uppfattas som A) Naken. B) Modemedveten. C) Rik. D) Totalt jävla skogstokig.
Inredning är ett annat kapitel. Jag håller på att bygga en vägglampa hemma. Personlig och med ett eco-tänk*. Och med "håller på" menar jag att Kock under inga som helst omständigheter får slänga rullen med hönsnät som står ivägen i hallen för hönsnätet ingår i mitt lampprojekt. Om en två tre år när jag har funderat färdigt och börjat bygga kanske ni får se en bild på resultatet

*Ecotänk är skitviktigt och snyggt och bra och bara sååå inne!
moget | |
Upp