ACTA

Och mitt i alltihopa så la jag vantarna på en iPad på jobbet. Jag ingår i testgrupp för iPads. Vi ska testa-analysera och slutligen motivera varför vi behöver iPads på jobbet. Tror jag har hittat svaret:
Igår var det på riktigt inte långt till tårarna för att jag inte fick något sött och gott. Ingen sufflé, inga karameller. Inte ens några ynka russin kunnde jag få. Jävla gi! Låg och kved i soffan. Kock plockade med mitt hår tills jag blev lite lugn. Nu är frågan; ska jag hålla ut eller ska jag börja tjyväta snask? Lite som när man var 13 och tjuvrökte. Vara så diskret som möjligt, dölja mina spår med dålig parfym och tuggumi. Be folk köpa ut åt mig. Göra slut på hela veckopengen* första dagen utan rimmlig förklaring. Börja umgås med andra godisätare.
*Just nu har vi ju inget veckopengssystem för jag har ju månadslön från das arbeit. Men det händer ibland att kock sticker till mig en hundring eller så om jag gjort slut på mina pengar.
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Nummer två och fyra är bäst!



Höhö..."nummer två"...

Upp