Låtsasmåndag.

Jag raderade nyss ett inlägg om hur mycket jag just nu hatar SSU som kommer hit (till min arbetsplats) med en överväldigande översittarattityd, totaldissar mina direktiv om VÅR utrustning och goes banans med saker som inte tillhör dem. 13 - 17 har man möjlighet att boka tid för handledning med vår praktikant Pia. Det tolkade SSU som att dom kan dyka upp i trupp på 15 pers under "drop-in"-tiden, utan att ha bokat tid, utan att ha stämt av med Pia innan om vilket ämne man vill ha handledning i. Att Pia inte ens är här (hon är på vårdcentralen) verkar inte bekymmra dem det minsta. Nu bygger dom studio. Med grejer som inte ens tillhör oss. De för ett jävla liv här på våningen också. Bör jag knalla upp till bolaget på Linnégatan och köpa lite mod i forma av Brännvin och sen läsa lusen av Göran Persson-patrasket. Varje vettig socialdemokrat hade inte bara skämst ögonen ur sig utan även förfasats något gruvligt inför den kommande generationen sossar. FY FAN. Men jag tog bort det inlägget för jag kom på att det var lite för svårt att formulera på ett vettigt sätt. Det här beteendet hade jag kunnat förvänta mig av ett gäng MUFare. Men å andra sidan är det väl ingen märkbar skilland mellan de två partierna längre.
moget | |
Upp