Lever

Jag lever. I allra högsta grad. Och det händer spännade grejer må ni tro! Jag utsätts för *dam-da-da-dam* vuxenmobbing! Den är mindre fysisk än skolgårdsmobbning men mycket listigare. Vore ju för tokigt att avlsöja detaljer här kring det hela om det skulle vara så att facket måste kopplas in (paranojan är en bieffekt av vuxenmobbingen. Man vet att man är ständigt bevakad och att de asen bara väntar på att man ska göra ett uppenbart misstag. De ouppebara misstagen fabricerar de själva så bra.)
Jag hämnas på det bästa sätt jag kan: Genom att vara så jävla jävla bra helt enkelt. IN YOUR FACE spruttluderkukhuvudkofitteas!

Annars då? Jorrå, har varit på kryssning och träffat massa gammla sköna finspångsbor. Druckit pilsner utanför Rosenbad. Varit på logdans med 80-talstema på landet.  Ringt till mamma och bölat: "dom är dumma mot mig mamma!" Fått extrahud på hälarna (Började helt enkelt ignorera skoskaven och då blev det så) Fått hjälp att sätta ihop ett lag på Fantasy Premier League, så nu leder jag den ligan jag är med i och ligger på 49 plats i Sverige.
moget | |
Upp