Fisen

Igår sövdes en av mina absolut bästa vänner ner för att det skulle göras en grundlig undersökning av hans öron. Väl hemma igen stod han och somnade på trappen tills benen vek sig. Sen satt han och sov. Han ville inte ligga ner för han ville inte somna. Inte speciellt van vid medikamenter kan jag tänka. Jag hade kunnat offra hela min skivsamling* för att få ta hand om honom igår kväll. Men det gjorde ju mamma och pappa så bra. Lille vovven, vad skulle vi göra utan dig? Den där jycken är speciell. Bortsett från när han är riktigt trött så är han alltid skitglad. Och när han är trött är han så gosig. Om det skulle skita sig med karln någon gång så flytar jag till göteborg och skaffar hund istället. (Kan inte ha hund när jag pendlar.) Men kock är ju också ganska lurvig så han får duga så länge. 
 
* Skivsamlingen består av 4 bra skivor och resten är skit och alltihopa är nedpackat i förådet. 
moget | |
Upp