Hej alla skitungar

Once u go Mac u never turn back! Eller? Jag har i alla fall funnit en väldigt kul funktion på min: 
Det är humor det. Jag fick en helt gigantisk räkmacka av Kock igår kväll. Det var hans överraskningsmiddag. Det var 200 gram handskalade räkor på den och jag åt upp alltihopa. Sen mådde jag ila. Men det var det värt. I dag är det min tur att laga mat. Han ska få fisk och broccoli. Jävligt exklusivt. 
 
Är för övrigt helt fast i Boardwalk Empire. Första avsnittet var ganska segt och jag fastnade inte till hundra procent men nu är jag helt fast. B.E utspelar sig på 1920-talets Atlantic City. Ni vet när jänkarna kom på att de skulle förbjuda alkohol. Så just alkohol blev en otroligt lukrativ marknad och det började ploppa upp spritsmugglare och hembrännare lite överallt. Affärerna skötes av kostymklädda gangstrar. Fan va fränt! 
Serien är i alla fall tokbra. Scorsese står vid roddret för denna produktion och Steve Buscemi har huvudrollen som Nucky Thompson. Och så är det skitsnygga fnask och rediga irländska fruntimmer med också. Bra skit helt enkelt. 
 
Näepp. Om en skulle ta och jobba lite då. 
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Ahh...ljuva kromosomöverdos!

Upp