470 kcal

Började på ren Camebridgekur igår. 470 kcal om dagen. I tre veckor. Har nämligen lyckats smita förbi min absoluta maxgräns med 17,5 kg. Bra jobbat. Det var det fan värt. Så mycket gott jag har stoppat i mig. Så många långa sköna dagar på soffan. Men nu får det räcka. Camebridge. En quiqfix. Eller snarare en startbooster, jag orkar fan inte träna med alla extrakilo. Efter kuren hoppas jag på att orka liite mer i alla fall. 

Men herre jävla fucking jesus vad hungrig jag är! Kommer att vara det dom första dagarna, innan magsäcken dragit ihop sig lite. Blir liksom lite besatt av mat när man inte ska äta mat. Det är mat överallt; på tåget, i fikarummet, på tågstationen, på arbetsplatsen. För att inte tala om på teve! Förra gången jag gjorde camebridge var i Norrköping när alla i kollektivet Krixknifen körde kuren ihop. Då satt vi tillsammans och kollade på en matlagningskanal. Tror inte jag vågar vara fullt lika maschokistisk utan mina kollektivbröders stöd. 
 
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Strypt nån än? Det hade jag gjort.

Upp