Buffel

Jag blir nästan besinningslöst förbannad när det klampar in en tjock flåsandes "go göbbe" på mitt kontor, slår sig ner mitt emot mig och sen börjar rabla vad han "ska ha". För det först: man knallar inte in på folks kontor och slår sig ner hur som helst om man inte har avtalat tid. För det andra: jag skiter i vilken jävla förening du tillhör, om du har en politisk agenda, om du haft verksamhet i tusen år. Du kan inte tala om för mig vad du "ska ha". Du kan komma med önskemål och förfrågningar så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa dig. Om det gäller utrustning, som  i det här fallet, så finns det ett bokninssystem där INGEN har rätt att gå före någon annan. 
 
 
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Kunder...man kan inte skjuta dem och man kan inte köra över dem med bilen (inget körkort)...

Upp