Ångesten

Pappa körde hem mig till varberg idag med en massa kartonger som inte kom med i första flyttlasset för ett och ett halvt år sedan. Jag håller på att packa upp. Gisses vilken ångest jag får av flyttkartonger. Den är liksom djupt rotad i magen på något vis. Mår illa och fryser. Fii fan. Men snart är det gjort.
Ska snart gå och göra en nyckelkopia till Tim som har flyttat in i gästrummet. Så himla kul att han ska bo här ett tag.

Mindre kul är det att jag hittar grejer, MINA GREJER, på helt nya ställen. Hittade nyss mina öronmuffar i skåpet ovanför kylskåpet. Det är i grund och botten ett harmlöst fyllehittepå. I lördags var det fest här och jag misstänker att det var väldigt mycket folk. Jag VET att det dracks väldigt mycket sprit. Någon avslutade kvällen med att skoja till det lite. Typ lägga skor i kylskåpet, något i mickron osv. Grejen är jag inte var med på festen. Och med det försvinner mitt överseende med tilltaget. Jidra inte med mina prylar när inte jag är hemma. Det är respektlöst. 

Ett kort gubbvil ska nog få tant på bättre humör. Go natt!
moget | |
Upp