Lösning

Råkade se nästan hela Spindelmannenrullen i lördags. Fatta vilkent tur att det var en spindel han blev bitten av. Skulle jag få superkrafter i kombination med en djurarts säregna egenskaper skulle jag nog bli en dyngbagge.

När de superelaka skurkarna kommer och ska spränga ett höghus fullt med storögda småbarn kommer jag. Visserligen ett par timmar för sent. För det tar liksom lite tid. Att rulla bajs.

Det skulle lösa så många problem. Aldrig mera sysslolös. ”Vad ska jag göra idag? Just det! Jag ska rulla bajs!”. En polare ringer och vill ha flytthjälp: ”Nä tyvärr. Har inte tid, jag ska rulla bajs duvet.”

moget | |
#1 - - Rövfejan:

Så! Här har vi ännu ett exempel som säkerställer att om jag fick ta med mig EN blogg till en öde ö så skulle det vara din. Alltså, keep up the fantastiska worket.

#2 - - Lisa:

Oj. Det där var liksom den bästa komplimang jag fått någon gång. Såklart att du får ta med dig just min blogg på en öde ö. Så du kan hålla dig uppdaterad på allt viktigt som sker.

Upp