Fotknölarna

Gött att bli så där brutalt sågad vid fotknölarna*. Jag och Janet har gjort en trailer idag men den sög tydligen getpung. Inte ett rätt hade den. Känns på något sätt nästan bättre än om omskrivningen hade varit att den var "halvbra". Samtidigt är det surt för hade vi fått lite klarare direktiv från LEDNINGEN som har FULLSTÄNDIGA RÄTTIGHETER att GÖRA VAD DE VILL med vårat material så hade vi kunnat klippa något som samtliga parter varit nöjda med. Nej jag är inte bitter. Jag är uppgiven.

Jag ska högst troligen på arbetsintervju den här veckan. Ett jobb. En svindlande tanke. Försörjning. En tjänst. En plats. Möjligheter. Möjligheter att kunna bestämma själv. Man ska inte hoppas för mycket. Inte måla upp den där gröna skogen och allt guld som glimmar men wtf? Jag är en glad skit tills det skiter sig så att säga.

* och vem F*N myntade det uttrycket egentligen? En mindre lyckligt lottad assistent till en trollkonstnär kanske..
moget | |
Upp