Jailhouse Bock

Befinner mig i Finspång. Vad som föranleder detta besök behöver vi inte gå in på här och nu. Men jag vill låta påtala att min tillvaro ter sig i något som kan liknas vid en husaresst. Alternativt någon form av behandlingshem. När man på riktigt ser fram emot att få gå till Viberga Storlager (Viibärja) för att handla fisk då är det illa. Nu när jag tänker efter har jag faktiskt varit ute fler gånger idag. Tog en promenad med Bruno. Han luktade på de stora hundarnas kiss. Sen luktade han på sitt eget kiss. Sen gick vi hem.

Jag har ett hemligt projekt på gång. Inget fräsigt bankrån, 3D-animationsintro eller en syntlåt. Men ett litet projekt i alla fall. Så jag kan hålla mig fokuserad och inte förlora min mentala hälsa. (Bor man med någon som pendlar mellan att vara en blandning av en sömnig Hitler och en packad Kristina Lung samt ett spädbarn i jumboformat får man liksom göra vad man kan för att inte tappa greppet helt.) Vi får väl se hur det går.

Nu är fisken klar. Hejpåre.
moget | |
#1 - - Anonym:

Har börjar fila på en fritagningsplan. Innefattar hittills bakverk, helikopter, godisregn och skyltdocka. Meddelar inom kort hur planerna fortskrider. /E

#2 - - Lisa:

Hallå E! Kommer du snart eller? Här sitter jag och rutnar bort. Tuggar på några gamla russin och har slutat borsta tänderna.

Upp