Ajm bääk

Music Doc är över och nu börjar livet igen.
Mina personliga favoritminnen från årets festival:
1. Mark Sultan på Truckstop Alaska. Obs! Bör upplevas live. http://www.youtube.com/watch?v=IedOHwrzPEQ
2. Jag blev polare med vaktmästaren på Stadsbiblioteket och fick stå och grotta ner mig i böcker från 1600-talet. Fucking awseome! ( Efter fredagens sista visning drack vi öl och wiskey i källaren. Sweet!)
3. Sly Stone-kvällen. Skitbra film och en rackarns trevlig regissör, Willem, på besök.
4. Eas och Fiannas dansande till M-rock. Fy satan vad svängigt det var.
5. Search and Destroy- Iggy and the stooges raw power på Macforum. Filmen är knappast ett mästerverk men kvällen flött på felfritt och stämmningen var god. En arrangörs dröm ungefär.
6. Steget live i Domkyrkan.

Idag har jag fiskat med Kock och Conny. Det var hur bra som helst. Fick ingen fisk. Men jag fick grillad korv. Av Kock. Inte av havet.
moget | |
Upp