Mjölken_är_slut

Mer fontanellsex åt folket! (Det är när man pressar in sin manslem i den ännu mycket mjuka fontanellen på ett spädbarn.) Äsch. Nåt måste man ju skriva för att hålla den här jävla sidan vid liv.

Jahapp. Då var man i väna östergötland då. Allting är sig likt. I morse tog jag bussen från fimpan till norpan. Precis som jag gjorde varje dag som jag gick i gymnasiet. Sen var jag upp på Spetsen (del av campus). Precis som jag var varje dag under mina fyra år på KSM. Same same but diffrent. För sent att återberätta om dagens händelser med gruppövningar där jag var outstanding i min grupp (något jag också påpekade högst osubtilt på den gemensamma genomgången efteråt. *)

*Pekade på mig själv med båda pekfingar och sa högt och tydlig "Såklart, det är ju jag som har spelat in!" (Ljudinspelningsövningar,resten av folket i min grupp hade för låg nivå vid inspelning, men mitt spår lätt såklart bra enligt ljudproducenten Håkan.)

I helgen träffades hela familjen hemma hos mamma. Det var både roligt och jobbigt och mättande.
Kan man säga "både" när man räknar upp tre saker förresten?

moget | |
Upp