vintern rasar

Svinbra dag! Det är kul att klippa film när man har bra materiall, tillgång till kaffe och en överseende arbetskamrat. Min koncentrationsförmåga försvinner så fort jag ätit mat, så efter lunch är jag ganska menlös en stund.


Graden av koncentration kan variera något.

Idag gjorde jag något ganska spektakulärt. Jag provade att köra med rak kommunikation med min mamma. Var beredd på tandgnisslan och gråt men hon tog det bra. Det hela gällde graden av mitt engagemang på hennes hemmaplan. Förra gången jag var uppe här själv var jag ett fullständigt tjänstejon och alltiallo dygnet runt. Inte speciellt skoj. Jag hjälper gärna till men någon måtta får det vara på det. Åker ju inte hem till mamsen för att agera personlig assistent liksom.

Har svårt att förstå mig på folk som envisas med att gå i högklackat när det är glashalt ute. Det är ju duktigt gjort av dem men hu så opraktiskt! Har också svårt att förstå att visa män med väldigt gles ansiktsbehåring ändå väljer att "spara ut" det lilla som finns. Det ser mest ut som smuts. Eller pubishår.(Fy satan vilket vidrigt ord!haha.)
moget | |
#1 - - Rövfejan:

Odla skägg själv så får du se hur lätt det är! Jepp, trött och morgonstingslig.

#2 - - liiisa:

Jag håller på för fan! Det ensamma på hakan har fått en kompis under näsan. De trillar av lite titt som tät men det kanske ska vara så i början av ens odling?

Upp