Punked

Det blev visst inga fler rapporter från midsommar. Kanske för att jag lyckades genomföra en utav de tänkbara åtgärderna så pass bra. Men jag försökte mig faktiskt på en rapport nummero två men knapparna på Iiiiiii-phonen är ju så lustiga.


Kock blir både glad och rädd samtidigt på midsommar.


Själv blir jag suddig och tjusig.

Västkusten var galet bra och jag tjöt som en stucken gris på vägen hem tills swebussen var strax utanför Jönköping. Men för säkerhets skull började jag om när jag kom hem till mitt tattarläger*. Sen bar det av till skolan för att klippa lite film med Janet. Det är bara att konstatera: Fan vad bra vi är! Så det var en ganska nöjd och uppspelt Fröken Vildbarn som travade hem runt tiosnåret. Så pass uppspelt att hon tänkte ge sig ut och springa ett varv runt strömmen (Vem behöver knäleder liksom) men ville lägga in lite låtar på Iiiii-poden först. Då hittade hon en ytterst tragisk film på datorn om nån liten tjej som blev mördad. Böl böl.

* Klimakteriet månne? Eller håller jag på att förvandlas till min mamma? Hon är exceptionellt blödig. Betyder det i så fall att jag aldrig mer behöver raka benen, för mamma har aldrig haft hår på benen. Och betyder det  i så fall att jag kommer att bli skitbra på geografi, för mamma är jättebra på geografi? Betyder det att jag måste flytta till finspång och bli min egen mamma. För min mamma är min mamma. Och bor i Finspång. God natt.

P.s Home- Edward Sharpe & The Magnetic Zeros just så är det.

moget | |
Upp