G´day

Trodde det var torsdag idag. Men syrran sa att det är onsdag. Guvva bra.

Fianna har varit i Norpan hela helgen. Vi har firat Fanny som fyllde år, det var lattjo. Vi hade rätt skoj dagen efter också för den delen.


Före fest.


Födelsedagskvinnan.


Dagen efter festen. När man har en femkronorskeps och skyddsglasögon kan det mycket väl ta 20 minuter att gå en sträcka som i normala fall tar ungefär 3 minuter. Som Fear and Loathing in Las Vegas fast i östgöts/holländsk tappning.

Helgens i särklass bästa kommentar:
- Elisabeth, kom så går vi ut i köket så ska jag hångla dig sönder och samman.
(Jag avböjde vänligen men bestämt.) (Det gjorde ingenting, The Preditor hittade ett annat villebråd att slaska mulle med.)

moget | |
#1 - - Rövfejan:

Asså, man måste ju bara beundra "sönder-och-samman"-kommentaren. Körde Rovdjuret med samma replik när han sedermera fick smaska mule?

#2 - - Lisa:

Jag vet inte vad han sa, men han skyndade raskt vidare till nästa offer efter mitt nekande. De försvann. Jag hittade dem i köket ett par minuter senare; slaskandes mule som aldrig för. De blev både generade och irriterade av mitt pekande och skrattande. (Man är ju så kopiöst diskret med sina känsloyttringar när man har försett sig i gratisbaren ett par timmar.)

#3 - - Rövfejan:

Att peka och skratta är en gammal goding. Man ska gärna stå bredbent som Zeb och lätt ihopsjunken. Jag får visa nån gång hur jag menar....det var så jag pekade på Thorsten Flinck när han stod i min hall.

#4 - - Parisaas ♥:

Fan vad kul med fest! ;) Det var typ aslänge sen jag var på fest! ;)



Och juste, jag behöver din åsikt till mitt senaste inlägg, tycker du jag ska ändra nått? Glöm inte att just din åsikt betyder VÄLDIGT mycket för mig! ♥

Upp