275 gram

Befinner mig i västerås, närmare bestämt hos syster yster. La familja var ute och käkade förrut och jag trodde för en stund att jag sulle avlida av mätthet. En biff på 275 gram går inte av för hackor. Tydligen har jag rätt kass självkännedom, eller så kände jag för att straffa min bakfyllekropp lite extra med att äta brutalt mycket glass till efterrätt. På vägen tillbaka till bilarna gick vi förbi en damm med änder i. Syrrans unge var frame och kände på vattnet. Det var, och jag citerar, superkisskallt.

Good news; jag har fått två jobb! Föräldrarna kom och hämtade mig i morse, nattens rus satt fortfarande kvar i kroppen så jag var rätt glad. Innan vi lämnat Norrköping fick jag det första; flyttstäda morfars hus. Efter en timmes bilfärd ringde Patrik från praktiken i Göteborg och undrade om jag vill filma ett bröllop på midsommar. Jag tackade ja, bra pengar och bra erfarenhet.

Igår inledes New Media Meeting och min klass hade en spartansk men ack så trevlig hejdåfest. Vi började på Trappan och slutade på Hugos där det beställdes Bloody Marys och tokdansades. Jag har träningsvärk av all dans. På Hugos stod Christer bakom ett PA och jag fick dra lite i spakarna en stund. Men bara en stund. De andra fyrahundrafemtioelva gångerna jag kom och ville "hjälpa till" fick jag inte dra i några spakar. Eller trycka på knappar. Faktum är att jag inte fick röra systemet något mer. Lustigt.

Det var mycket som var skoj i går men inget jag orkar radda upp här. Så fort någon vänlig själ slänger upp lite bilder på eländet kommer jag raskt att stjäla dessa bilder och lägga upp dem här. Okej?

Nu är det rödtjut med föräldrarna som gäller för hela slanten. Hejs
moget | |
Upp