Kajsa Warg

Innan jul var jag överambitiös och lagade en massa tuff mat.

 

Innan jul tog jag full pot i tantpoängenligan genom att virka en filt till Buffys lille son. Se och bli impade!





Sen hade la familja tur och hade tomten på besök. En bakfull men glad tomte. Dessvärre var inte alla familjemedlemar lika nöjda över hans besök. Jag tex. Fick inget av tomten!



moget | |
#1 - - Rövfejan:

Schysst. Det går verkligen inte att se att det är jag!

#2 - - V-2:

Nej, riktigt bra förklädnad!

Enda ledtråden är ju att lill-killen storgråter! :P

#3 - - ebba:

my ass att du har virkat den där filten!!! som bevis måste du virka en likadan till mig, fast i andra färger i så fall gärna. men shit..... jag KOMMER ALDRIG TRO PÅ ATT DU HAR GJORT DEN!! du har köpt den!!!

#4 - - lisa:

Du kan fethaja att jag har virkat den. Finns gott om folk som kan gå i god för det (för jag har liksom jobbat på den bra länge) Den är ju till en pytteliten person. Till en något mindre pytteliten person (dig) skulle den behöva vara kanske 6 ggr så stor. Det skulle ta svejnlång tid. Å andra sidan har jag något att pyssla med då..

Upp