Krysset

En liten tävling. Lämna ditt svar i kommentarsfältet. Priset är något ganska fint. Inte jättefint, men ganska. Vinnaren presenteras i slutet av nästa vecka.

A) Hur länge tycker Vildbarn att det känns som en meningsfull uppgift att flyttpacka?
1. En timme ungfär, sedan tar hon ett välbehövligt gubbvil.
X. 28 minuter.
2. Tills det blir klart. Det vill säga forever and ever.

B) Vad tycker Vildbarn man kan sysselsätta sig med istället för att flyttpacka?
1. Äta frukost i en timme och fyrtio minuter och se på Extrem Home makeover och gråta en skvätt i slutet när alla blir så glada och lyckliga.
X. Kasta sviskon på grannbarnen nere på innegården.
2. Kedjeröka och prata i telefon på ballkongen.

Ett litet tips, fråga B är något av en kuggfråga. Lycka till!
moget | |
#1 - - Viktor V2:

Oh, tipspromenad minus promenad. Me like!

Jag sätter mina slantar på:

A. 1

B. 2



Vann jag? :P

#2 - - Kalle:

a) X.

b) 1, x, och 2.

#3 - - Rövfejan:

Jag gissar på A2 och B2. Tror jag.

#4 - - Simpn:

A) 1

B) 1

Upp