Gudars skymming

Jag vet inte ens om filmen egentligen är bra (men jag tror jag tycker det). Vet bara att varenda frame är precis hur jävla vacker som helst. Jag är hänförd.
moget | |
#1 - - kakan:

trailerna är hur snygg som helst men jag vet att när jag såg hela filmen så tyckte jag att de effekterna de har lagt på själva bilden ger ett alldeles för retuscherat intryck för att min smak ska kunna tycka det är snyggt. sen var själva historien så jävla uppenbart plockad av så jävla många filmer som man direkt kände igen miljö/karaktärer/repliker/storyline av att det blev töntigt. så, nu fick du en recension av 300 á la kakan :D

#2 - - Lisa:

Filmen är ju helt ock hållet baserad på en serietidning, så storyn är som den är helt enkelt. Plus att spartaner är som de är.

Jag gillar att det ser dunderretuscherat ut. Varföra göra något halvdant liksom? När det bli så uppenbara eftereffekter kan man lika gärna kräma på.

Tack kakan!

Upp