Trasigt

Idag är det måndag och mitt öga har gått sönder.



Såldes borde jag befrias från alla typer av arbetsuppgifter som kräver syn. Tex skriva uppsats, laga mat, plita ihop en projektbeskrivning, städa badrummet.

Skriva blogginlägg går dock alldeles utmärkt. Nu tex blundar jag och ddet går ju hur brta som helst.
moget | |
#1 - - ebba:

ostbågar går ju också bra att äta när man är blind, det fick vi ju svar på igår :)

#2 - - Lisa:

Det kan till och med vara så att ostbågar är botemedlet mot trasiga ögon; idag känns det bättre. (men jag ser fortfarande ut som en pundare...)

#3 - - Alina:

Godagens! :) Hoppas allt är bra med dig? kramar

#4 - - Lisa:

Hej Alina du främmande varelse. Är du blind eller? Eller har du bara riktigt skön humor? Jag är ju för fan trasig i ögat!

#5 - - ebba:

HAHAHAH! Alina, antagligen världens skönaste människa :D ahahahaha

#6 - - Rövfejan:

Aaaaj fan!



Men allt är bra annars? Hänger på Alinas race....fniss.



Men skämt åsido...det är inte kattrackaren som har fuckat upp ditt öga?

Upp