Testosteronhalten har höjts

Påsk var bra punkt

Igår lekte min projektgrupp Chickenshit loss med kamera och fejkblod. Fannydarling, gruppens minsta medlem, utsågs till förövare. En jäkligt fjantig gruffig dra-i-håret-och-tumla-runt-fight avslutades med att jag, the victim, fick en gatusten över käften och hostade röd vattenfärg. Skitkul! Föredrar dock att stå på andra sidan kameran. Och tur är nog det, ungefär 87% av alla tagningar avslutas med att jag asgarvar, stirrar in i kameran eller kramar Fanny och frågar om hon är okej. Sen är jag kontrollfreak och vill ha full koll på hur det ser ut på skärmen också.
Filmsnutten blev rätt dålig. Nästan väldigt dålig. Men det var roligt och nyttigt för projektet. Nu vet vi vad vi INTE ska göra sen.

Hela vardagsrummet är fullt av öldrickandes pojkar/killar/män. Människor med snopp. De ser på hockey. Det skriks jättemycket. Jag och Manfred försökte haka på lite och skrika vi med,  men vi tycks inte riktigt ha koll på när och åt vad man ska skrika. Så det blev mest lite härj på måfå.

Snart kommer Fanny och Emmsen. De spelar in radio nu. De ska få müsli, smörgås och folköl här, sen ska vi gå och sänka några kannor öl minsann. Det förtjänar vi efter en ytterst produktiv dag. I morgon ska vi också vara ytterst produktiva. Så det kanske blir lite öl då med.

moget | |
#1 - - Simon:

Hockey är för folk som inte förstår sig på fotboll.

ÖL och produktivitet hör helt klart ihop

Upp