lillfisen

Det blev lite utgång igår. Först några kanor på Världens Bar. Vår videolärare Mike kom förbi och vi övertalade honom att slå sig ner. Det är alltid roligt med fulla lärare. Jag var dock inte kvar tills han blev dragen, gick till Hugos istället. Såg ett gäng finansvalpar i baren. "Jag vill klappa valparna!" tjoade jag och hoppade upp och ner. Mia sa det inte var okej. En ytterst märklig men ack så glad ung herre satte på mig ett par gigantiska hörlurar när jag stod i baren och väntade på min öl. Det var rätt skön musik och jag gungade med i takten.

Idag: Skön dag. Bakfull dag. Lyckades släppa med en hjärnskadad Marcus till ÖB. Lillsnörpa ringde när jag var där och sa att hon tänkt komma förbi ikväll. Hon ska få tacos minsann. Och jag har gjort en ruskigt god salsa.

Tim, Manfred och Nils är på finsittning. Det har alltså ilat runt ett litet gäng kostymnissar här. De var så stiliga alla tre.



Oups. Ringde lillsnörpa. Hon står nere på gatan och är förvirrad.

moget | |
Upp