Grymt (bra)

 Yo! Sen sist: Har hört en revelj (vid sex tiden på söndags morgon), dykt upp oanmäld (oinbjuden) på en 30-årsfest med mellanstadietema (alla var så sjukt snygga!), lekt mormon och försökt hitta en tredje fru till Skoog (jag och Liza var hans fruar Ingrid och Ruth, nu söktes en tredje i fjortonårsåldern. Det gick inte så bra.), sjösatt pappas båt, planterat örter, sprungit runt strömmen på 13.48 (det tog nästan kol på mig.), köpt grymt snygga skor (ett helt onödigt köp men som inte har gett mig ångest ännu, för de är som sagt så sjukt snygga.), druckit kaffekask, påbörjat en städning av mitt rum (öl på ballkongen kom och förstörde alltihopa.), gjort klart logotypen för "3m3 berömmelse"-utställningen som hålls i början av juni, tagit tag i uppsatsarbetet (lite gran i alla fall.)

Det är full rulle nu. I like it.
Ikväll: öl. Jag får snart glädjefnatt!
moget | |
Upp