Freaking Fantastic!

En helt perfekt dag. Helt perfekt.* Vaknade först vid åtta och kom på att det var helt onödigt att gå upp så tidigt på en ledig dag. Så jag sov till elva. Gick upp, drog igång kaffebryggaren och min talbok (Regnmakaren: John Grisham, skapligt underhållande). Sen ringde Marcus och tyckte att vi skulle fara till Linköping och pierca oss. Så det gjorde vi! Lillsnörpa möte oss vid busshållsplatsen och hängde på. Marcus stansade ut ett hål i örat och blödde massor. Han fick en röd segelbåt i plast för han varit så duktig. Jag tog en piercing i läppen. Det gjorde inte ont just när den gjordes utan efteråt när adrenalinet ebbat ut. Jag har svårt att äta för jag tuggar ideligen på staven.Obra. Alla på piercingstudion var skitsnygga. Konstigt. Sen blev det en milkshake på Donken.

På kvällen blev det vittvin hemma hos Ebba och sen ett litet förhäng på Gripen. Jättetrevligt. Jag och Ebba gick iväg för att äta pommes och Ebba fick den bästa/sämsta pickup-line någonsin " Ska inte du och jag gå hem och gråta tillsammans?", sagt av en snubbe i 25årsåldern. Det ville inte Ebba.  Sen gick vi en sväng på Hugos. Det var inte alls mycket folk men jag hade roligt ändå. Kom på en ny dans. Tänk-dig-att-du-håller-i-en-jätte-stor-levand-lax-dansen. Funkar bra till discodunk. Efter Hugos blev det ännu mera mat. POMMES. jag är galen i pommes nu.

Men bortsätt från piercingutflykt, öl och trevligt sällskap så har jag idag fått klartecken från min blivande rumskamrat att vi ska ha marsvin! Å. Min ska heta Frank och vara jättesöt. Rumskamrat  (Marcus) ska heta Fuckface eller Facefuck.  Men det kommer inte bli förrän nästa år. Det är dyrt att flytta. Hur som helst är jag så väldigt glad just nu. Borde sova ett par timmar för i morgon åker jag till Farmor och tvättar fönster.

Lycklig!


*Bortsätt från att jag drömmde att båda mina fötter amputerades. Jag hade ing problem med det, kunde tänka mig att hasa fram på fotproteser. Men sen kom jag på att ingen vill ligga med en tjej utan fötter. Då blev jag ledsen (i drömmen alltså)
moget | |
#1 - - ebba:

urr. jag hade fan glömt bort den där pizza-karln :S

Upp