Odödlig

Igår var det förfest på Bryggeriet (jag bor på Bryggeriet) Buffy, Matilda, Mia, Lisa, fröken Winka och så jag förstås. Jag fick tulpaner och bjöd på salta pinnar. Jag har jättemånga pinnar kvar. Det är roligt att äta pinnar. För att de heter just pinnar. Pinne pinne pinne. Roligt att sägat ochså.
Det var en trevlig förfest. Vi snackade skit om andra människor. Det är ju inte snällt.

Jag hade handlat på boa till mig och Buffy. Jättemånga flaskor och burkar. Vi knalla över till Gripen där min klass, under Crew8 ledning, hade en kickout. Jävla fucking singstar stod och skränade hela kvällen (framåt småtimmarna gjorde jag min beskärda del av hejdlöst skränande, "sjöng" låtar jag aldrig hört tillsammans med en Klara) Festen var kul. Det var roligt att ha med Buffy. Men Buffy gick hem några timmar tidigare än mig. Så jag tyckte att jag skulle överta hennes alkoholranson, trodde nog jag var odödlig för tamefan: så mycket har inte jag druckit på flera år!

Nattens höjdpunkt var när endast en liten skara människor (de fullaste typ) var kvar. Vi byggde en mänsklig pyramid. Jag var i mittenlagret och var jättestark! Jag vill bygga mera pyramider. Om en stund ska Matte, Linda, Pära och jag knalla bort till Färgagården och käka våfflor. De kanske vill bygga en pyramid med mig. Det är förbannat svårt, för att inte säga omöjligt, att bygga en mänsklig pyramid själv.(Jag testade i natt: stod på alla fyra på golvet, men det blev ju ingen pyramid av det.)

kakor | |
Upp