ehm

Min nya lägenhet visade sig vara en skokartong utan ugn. Men jag har bestämmt mig för att tycka om den i alla fall. Tycka att det ska bli lite mysigt att bo lite trångt med basmöblering (läs; jävligt slitna möbler) Lite trevligt att bo bland andra studenter och höra när de partar loss (jag kanske får vara med på ett hörn?)
Ingen hyra på sommaren och billigt bredband kan jag leva med. Lätt.

Förresten, jag har redan börjat flytta ju. Springer mellan lägenheterna med så mycket jag orkar bära. Si jag resonerar som så: det är tråkigt att bära saker, det tycker säkert andra människor ochså, tex de som ska hjälpa mig i morgon (tack snälla!) så därför vill jag få undan så mycket som möjligt nu.

Fick tillbaka hemtentan idag. Godkänt (med viss tvekan). Undrar vad det betyder. Ska jag kompletera eller inte? Pappa säger att jag inte ska göra det. Ett godkänt är ett godkänt. Man ska lyssna på far sin.
prutt | |
#1 - - Simon:

Grattis! Jag håller med din far, du ska givetvis inte kompletera

Upp