Syster Yster

Jag drömde att min syrra hade snott ett av mina block tecknat i det. Det var sjukt snygga teckningar, personporträtt och annat. Sen slog jag på en dator, där hade hon lagt in fler animationer hon gjort. Blev så himla imponerad. Skitsnyggt var det. Men det var ju en dröm. Ändå har jag god lust att ringa till henne och tala om hur duktig hon är. Det kanske är en hennes oanade talang? (ungefär som att jag tror att jag egentligen är en naturbegåvning vad det gäller golf och skulle bli ett proffs på nolltid om någon bara var så vänlig och lånade ut en klubba åt mig*)
Hoppas i alla fall att jag har någon oanad talang (helst en vettig, jag har ett par stycken man inte gärna skriver på sin meritförteckning.)


*Sist jag höll i en golfklubba svingade jag iväg en boll på knät på en vän som stod fyra meter bort. Sen kunde inte han gå på ett tag. Andra slaget gick åt andra hållet och var ett par centimeter från en cafeterias enorma fönster. Sen dess har jag inte fått komma i närheten av golfklubbor. Men det var ju bara två slag. TVÅ! så egentligen är jag nog jättebra på golf.
moget | |
Upp