Irriterad

Pubrundan för Nollan var ett fjasko. För oss fadrar i alla fall.Vi var inte inräcknade någonstans. Så några av oss gjorde en egen pubrunda som var trevlig. Ämnen som behandlades då var bla Jehovas vittnen och tekniken utveckling till ett kontrollerande översittarsamhälle. Det var intressant.

Men bortsätt från alla intressanta diskusioner så är jag jävligt irriterad.Marcus, en fadder ock tillika god kamrat, fick en psyko efter sig när det var dags att gå hem. Först jagade vi iväg honom. Frid och fröjd. Men sen, när vi minst anar det, kommer fanskapet tillbaka och sparkar på Marcus så hans glasögon flyger iväg. Direkt efter ger han mig världens snyting rakt på näsan. Tack jävla idiot för att du slog mig rakt på min bruttna näsa.
moget | |
#1 - - ebba:

VA? UTVECKLA DENNA SJUKA HISTORIA! jag har inte hört något alls om den här händelsen!

Upp